tisdag 29 augusti 2017

Mot nya utmaningar och äventyr

Jag kommer bli Diplomerad Avspänning- och Stresspedagog till sommaren

I september hoppar jag på en utbildning inom stresshantering och tanken är att jag ska komplettera mina kunskaper om naturen för ett kunna erbjuda stressade själar en avkopplande och energigivande stund i naturen.
Drömmen är att hjälpa människor som lider av utmattningssyndrom och få dem tillbaka till ett bra liv. När jag är ute i skogen med grupper säger många att de mår bra, att det är avkopplande och att de får energi av att vara i skogen. Och det är i de trådarna som jag vill dra lite extra i så att folk kan må ännu bättre.
Så om jag får drömma och fantisera fritt så kan du sommaren 2018 följa med mig till naturen och få terapeutisk behandling/samtal mot stressrelaterade åkommor.
Välkommen :)
Här kan du läsa en krönika om hur jag kom på att gå i skola igen: Länk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande