torsdag 13 november 2014

Näräventyr ska testa Primus vintergas

Näräventyr tittar närmare på Primus vintergas
Det är gott och varmt om man kan använda Primus vintergas även när det är riktigt kallt

I går fick jag besked att jag valts ut bland några få i Sverige att testa Primus nya vintergas.
Testen kommer starta så fort det blir riktigt kallt, dock tidigast i mitten av december.
Primus lanserar tre olika gaser nästa år.
En gas för varma årstider eller klimat och den vanliga gasen som vi är vana vid samt den nya och mest revolutionerande vintergasen som ska gå bra att använda ner till minus 22°.
Och det är just den vintergasen som jag ska testa under kalla vinterdagar.
Jag känner mig hedrad att få vara med i den här testen och jag kommer verkligen att göra mitt bästa för att testa den under hårda vinterförhållanden.
Jag kommer rapportera mina tester till Primus och jag kommer naturligtvis ge er läsare samma information löpande efter varje test. Det här ska bli spännande. Jag har redan funderingar på vinteräventyr i närområdet.
Nu hoppas jag på en riktig vargavinter:)

Här nedan har du en länk där du kan läsa mer om vintergasen:

Primus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande