fredag 12 september 2014

Test ecco ulterra

I vått och torrt med ecco ulterra
Under några månader har jag använt ecco ulterra dagligen, både på jobbet och i skogen och jag får lov att säga att jag just hittat mina nya favoritskor.
ecco ulterra
De är lätta, smidiga och faktiskt ganska stadiga i vristen.
Ecco ulterra imponerar på mig efter en hel dags vandring i skogen med regn och blött gräs, så kommer jag hem och tar av mig och fötterna är torra och varma. Det tycker jag är riktigt bra. Någon timme senare tar jag på mig ecco ulterra igen och cyklar till jobbet för att jobba kväll. Fukten kryper inte in utan jag är torr och varm om fötterna hela kvällen.
Sulan håller bra grepp på de flesta underlag. Det känns lika smidigt som att gå med gymnastikskor i skogen, fötterna blir pigga och vandringen lite längre än vanligt. Men ändå är ecco ulterra så pass stadig att jag inte blir trött eller får ont i vristerna.
ecco ulterra
Efter en hel dags vandring i vått väder så höll ecco ulterra fötterna varma och torra.



ecco ulterra imponerar på mig och jag ger dem 4 av 5 Näräventyr i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande