torsdag 29 maj 2014

Amokequipment

Så här ska en hängmatta se ut!
Jag har länge gått och funderat på att  använda en hängmatta i skogen, alltså istället för ett tält. Det är ganska vanligt att använda sig av hängmatta. Du slipper bry dig om det är ojämnt på marken och hängmattan är ofta utrustad med ett myggnät och regnskydd.
Men!
Jag klarar inte av att ligga som en banan hela natten.
Men nu, finns Amok!
En Norsk hängmatta som är framtagen av några norska ungdomar som verkligen har koll på kreativitet, vikt, användarvänlighet och sovkomfort.
Jag kan inte berätta hur den är för jag har inte själv testat den, men den ser otroligt bra ut.
Jag tror att det är den här typen av hängmattor eller hammockar som vi kommer att se i naturen i framtiden.
Personligen skulle jag kunna tänka mig att ha en i trädgården också;P
Läs mer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande