onsdag 24 april 2013

Hedersomnämnandet gick till..

Det känns lite tokigt (men givetvis kul) att min son blev framröstad, men det var inga andra ungdomar som nomineratst. Därför har jag gjort om Årets Unga Näräventyrare 2012 till ett hedersomnämnande enligt juryns önskan.
På det här viset vill jag uppmana alla att rösta fram era ungdomar till nästa år. Glöm inte det!
Erik Andersson

Motivering till hedersomnämnandet:
"Jag vill också med stor respekt för Erik Andersson, nämna honom som en ung och målmedveten äventyrere. Erik som jag vet är envis 10 åring som aldrig ger upp det äventyr som han planerat in. Det är inte bara den 560 km långa cykelturen som han gjorde i somras mellan Eskilstuna och Skåne. Jag vill också nämna Erik där han på en tuff vandring mellan Storulvån och Sylarna tog sig till målet med all sin packning. Han var också fokuserad på att ta sig upp på Storsylens topp vilket han också gjorde.
Erik som också tycker om att skapa sina naturupplevelser i närheten av där han bor gör honom också till en näräventyrare.
Erik är också en riktigt trevlig kamrat att umgås med, en kamrat som man vill ha med sig när man tillsammans är ute och ska äventyra sig. Erik är av rätta virket när det gäller utmaningar, och om han behåller sitt intresse för äventyr och utmaningar då tror jag att han kommer vara den första mannen som cyklar till månen för just utmaningar det är livet för Erik."  
Hans Andersson AktivaÄventyr  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande