onsdag 6 mars 2013

Utmaningen 2013

Summering av hur det hittills gått i Utmaningen 2013.
Den här månaden har jag gått några gånger eftersom det har varit för tungt att cykla och för att vädret och ljuset inbjudit till långpromenader.
I dag när jag cyklade kvittrade talgoxarna i träden efter hela vägen och man cyklar till jobbet med ett leende på läpparna.

Vecka 8:
Susanne      50,4 mil
Jag             4,8 mil
Erik            Lov

Vecka 9:
Susanne    6,4 mil
Jag            5,12 mil
Erik          2, 08 mil

Summa mil som vi gått eller cyklat till jobb, träning, kompisar eller skola under februari samt hur mycket CO2 vi sparat:

Erik           2,5 mil = sparat 6 kg, koldioxid
Susanne    9,4 mil = sparat 22,5 kg koldioxid
Micke     20,1 mil = sparat 48,2 kg koldioxid

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tackar!
      Jag är inte ensam att cykla till jobbet, men det gör ju inget om vi blir fler :)
      //Micke

      Radera

Liknande inlägg

liknande