tisdag 29 januari 2013

Kan ni bevara en hemlighet?

Jag frågade Erik om han ville cykla med mig genom hela Sverige sommaren 2014?
Om jag hade haft en bild på hans leende, så skulle ni förstå vad han svarade.
Ingen tvekan där inte. Svaret blev, JA!
Inget är bestämt och jag har absolut inte förankrat våra planer hemma, men faktum är att vi båda hade det så kul sist vi var ute på cykeläventyret i hop att vi gärna gör om det.
Jag googlade på "yngsta att cykla genom Sverige" och fick fram 17 åriga André Röijer som cyklade hela sträckan under 2004 på drygt 6 dagar. Stort!
Är det någon som vet någon yngre som cyklat sträckan Treriksröset till Smygehuk?
Nåja. Vi kommer ta det lugnt det är inte ens säkert att vi orkar hela sträckan, man ska ju njuta också. För oss är det resan som är målet:)
Som sagt inget är bestämt, men sådana här idéer har en tendens att inte släppa utan bara växa.
Ps: om ni undrar var Eriks cykel är, så kan jag berätta att den fungerade som kamerastativ när vi tog bilden eftersom han hade stöd.
Bilden tog vi när vi passerade gränsen till Skåne på vår 56 mil långa cykelresa till farmor 2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande