tisdag 11 december 2012

Glömde att berätta

Att jag tog en sväng med motorcykeln i lördags.
Kände mig riktigt ringrostig i början när vi gav oss ut på spåriga små grusvägar och motorcykeln körde bokstavligen s-kurvor över hela vägen och benen stod rätt ut (det var ingen trafik), men så småningom så gick det bättre och bättre.
På eftermiddagen gick det riktigt bra (om jag får säga det själv;).
Så när jag fick en inbjudan från Ingemar Nygran om att följa med på en MC-träff i en kolarkoja uppe i Kloten nu i helgen så var det mycket frestande, men tyvärr så har jag inte möjlighet just den här helgen.
Här kommer lite bilder från lördagens körning. Tänk vad skönt att det faktiskt finns fler galningar som tycker det är kul att köra MC på vintern ;P
Obligatoriskt tankstopp innan start. Kalldimman låg tjock i sänkorna och det var ca -8 grader på morgonen.

Redan efter en liten stund träffar vi Arne som är ute och kör, han hänger på oss en stund och drar sedan vidare.
Finn fem fel eller?

Det isade på ordentligt under dagen.

Här någon stans var vi bland annat i ett fantastiskt väder och i en underbar natur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande