onsdag 3 oktober 2012

ATV

För något år sedan köpte jag (familjen) en fyrhjuling, ATV. Tanken var att ha den för att ploga snö med och det har den fungerat bra till men eftersom den endast varit terrängregistrerad så har jag inte kunnat köra på vägar eller skjutsat med den.
Så här såg den "gamla" ut när jag var ute och plogade i vintras. Hoppas det blir lika mycket snö i år också ;P
Nu ska jag byta till en landsvägsregistrerad ATV som jag får skjutsa på. Det ska bli kul att åka ut på skogsvägarna (jag vet att man inte får köra i skogen och det kommer jag naturligtvis inte göra). Men det finns många sköna grusvägar att utforska och det kommer jag göra, förhoppningsvis kan någon annan i familjen hänga på också.
Det som är bra är att man kan köra den på A eller B körkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande