onsdag 20 juni 2012

Sista natten

Ja det är faktiskt sista gången som vi slår upp tältet, i morgon sover vi i riktiga sängar.
I natt sover vi på Ivö, som ligger i sjön Ivsjön och i morgon har vi bara 3-4 mil kvar. Underbart och lite snopet, tiden har gått så fort men å andra sidan så ska det bli skönt att göra annat än att cykla också. Erik längtar efter att leka med sina saker, jag längtar efter blivande fru Susanne och Linnea.
Jag kommer att komplettera reserapporten med fler bilder och mer text när jag kommer hem. Jag kommer även berätta vilken utrustning vi använt och hur jag tycker den har fungerat.
Och du! Glöm inte att det finns alldeles för många barn som inte har det bra i världen, gör det du kan för att hjälpa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande