torsdag 19 april 2012

Du och jag Liv Ullmann

Nja inte riktigt.
Men jag var med om en lite annorlunda grej i samband med att Primus hade bjudit in mig till en filmvisning på Filmhuset i Stockholm.
Rolf Bjelke och Deborah Shapiro skulle visa sin film "Vildmarkshav" från deras fantastiska äventyr på Antarktis.
Primus skulle också presentera en het nyhet.
När jag gick upp för entrén till filmhuset var det tända marschaller och det stod massor med fotografer och väntade.
Det visade sig snart att det var någon form av minnesstund för Erland Josephson och den ena kändisen efter den andra gjorde entré.
Det var lite kul.
Men att se filmen "Vildmarkshav" var en frisk upplevelse och att träffa andra äventyrare, personal från Primus och titta på deras spännande nyheter var ännu bättre.
Vilken kväll!
Till höger bakom Liv Ullmann syns bland annat Lena Endre





Niklas från Primus presenterade en het nyhet som var hemlig, men jag kan avslöja (om du lovar att inte säga det till någon) att det var ett nytt litet lätt kök med många bra egenskaper och nya lösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande