torsdag 26 januari 2012

Billiga och bra handskar

Förra våren köpte jag ett par billiga handskar på Lager 147 i Hälleforsnäs, jag tror de kostade 49;- (extrapris).
Med ett sådant pris så hade jag inte några större förhoppningar på att de skulle hålla någon vidare kvalitet eller värme, men nu har jag använt handskarna till vardags hela vintern och jag är ganska nöjd faktiskt.
Visst har jag blivit lite kall om fingrarna när jag cyklat till jobbet i kylan, men de kallaste dagarna har jag haft mina vindtäta tumvantar.
Men i övrigt har de fungerat bra. Prisvärda handskar alltså!
Klicka här för att komma till butiken:

Med tanke på priset så skulle handskarna kunna få bättre betyg. Men det kan vara mer ekonomiskt att köpa dyrare utrustning som håller i flera år, det är även bättre för miljön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande