tisdag 5 juli 2011

Tävling för er som stannar hemma i sommar

Den som är pigg på ett näräventyr, är klurig, snabb och gillar skattjakt har nu chansen att bättra på friluftsutrustningen med fina prylar från Primus.



Så här nära äventyret är du…
Under sommaren kommer jag att placera ut kartongen till Primusgrejen med ett vinstkvitto i, någonstans i Sörmland.
På näräventyrsbloggen kommer jag att ”tala om vilka” koordinater som jag gömt dem på samt nödvändiga ledtrådar.
Den som först hittar kartongen meddelar mig via ”kommentarer” på bloggen, så att andra inte behöver leta förgäves.
Med vinstkvitto och kartongen kan man sedan lösa ut Primusprylen på Eskilstuna Kuriren.
Till att börja med så är det tre prylar som ni kan se på bilden.
Den första blir lättast och ska kunna nås med rullstol, därefter ökar svårighetsgraden.
Men var försiktiga, alla deltar på egen risk.

Frågor?

-Nej! Jag talar inte om när jag lägger ut första skatten det kan ske i morgon, mitt i natten på torsdag eller på fre...

…lycka till där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande