lördag 22 oktober 2011

Skatten är hittad!

Tävlingen är över för den här gången, lappen är hittad o nedtagen. Nu ska jag byta köket mot lappen, grattis säger jag till dig som tog ner den och lycka till nästa gång säger jag till er andra som var med.

Så här skrev Thord som var först att plocka ner lappen:

"Hej Mikael
Så var den "lappen" nedtagen från tallen och ligger nu hemma på skrivbordet. Tur att jag tog med rep att klättra i. Det tipset lämnade du ju i går kväll, tack för det. Tipset sparade mig ca. 3 km. promenad för en extra runda till bilen och hämta repet som jag aldrig hade tagit med annars. Jag antar att du vill ha tillbaka masonitlappen, så du hör säker av dig på något sätt. Om du får ett konstigt meddelande från växeln om att lippen ligger framför mina fötter så var det jag som ringde in det när jag stod uppe vid tallen och njöt i solen. Den här utflykten kommer att leda till en sommarvandring längs stranden, men det skrev jag ju också på bloggen.
Med Vänlig Hälsning/Kind Regards Thord Sjöström"

Och så här skrev Per-Anders på "Mikael Näräventyr Andersson" facebook:

"Snubblande nära, men ett blött träd i kombination med min otränade kropp gjorde att jag fick nöja mig med att iaf se lappen från marken :-(

Vem var den lyckliga? Jag lyckades iaf knipa första skatten och det var ju faktiskt det enda som jag väl egentligen inte hade... sSå jag är nöjd, kul initiativ Micke. Nu får man lägga sig i träning och som mål är att ta sig upp för trädet..."

Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande