torsdag 26 maj 2011

Prima kök

I kväll ska jag känna på nyheter från Primus, kanske hittar jag något till min cykelresa genom Sverige nästa sommar.
Det gäller att vara ute i god tid för att skaffa rätt utrustning.
Dels så fördelar man investeringskostnaden över längre tid, och dels så hinner man testa utrustningen så att man ser att de fungerar som man tänkt.
Jag är på jakt efter ett lätt, energisnålt kök som tar liten plats.
Men jag vill även ha en stekpanna så jag kan brassa på värsta köttbiten om jag vill.
Sedan gäller det att hitta en brännare som är lämplig.
Stadig, lätt och effektiv.
Jag återkommer med en rapport om jag hittar något kul.


Bilden är tagen någonstans uppe i norra Finland på väg mot Norska gränsen 2008, när Linnea och jag åkte motorcykel till Nordkap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande