måndag 21 mars 2011

Hur allvarligt kan det vara?

Mörk utsikt
Blickade ut över ett mörkt Kalmarsund i kväll och föreställde mig hur det ser ut ute på Alvaret.

Inte helt omöjligt att jag tar hojen över bron och gör en övernattning i det fria för att ta reda på hur det är.
Vädret är toppen, så det skulle passa min lilla sommarsäck bra.
Vi får väl se…

Föresten ska jag nog först försöka läsa klart Johan Theorins bok Skumtimmen och se hur det gick för den där Nils Kant.

Skickar med en (suddig) bild på månen som jag tog i helgen, undrar just hur månskenet kastar skuggor över Alvaret på Öland.

1 kommentar:

  1. Skrivet 22 mar 2011 09:37 Bamse Björnen

    Du Micke är en kämpe!
    Jag ger mig tusan på att om du bara kunde så skulle du nog ta hojen och göra en sväng till månen och tälta där för en natt och ta några bilder på Jordklotet.
    Svar:

    Ja där sa du något och vilket äventyr.

    SvaraRadera

Liknande inlägg

liknande