lördag 18 september 2010

Inbjudan

Hej på er Äventyrare!

Nu har jag skickat en inbjudan till Äventyrsbloggen.
Följ anvisningarna på äventyrsbloggen om det kan hjälpa eller ring mig när ni ska logga in eller kört fast.
Det är inte så svårt som det ser ut. Ta ett steg i taget.

Sen är det meningen att ni ska kunna skriva om våra eller era äventyr, visa bilder eller bara visa bilder med en kort kommentar det gör ni som ni vill.
Bara det har med äventyr eller natur att göra. Jag tror ni vet vad jag menar.

På Äventyrsbloggen kan vi ge varandra råd och tips inför kommande äventyr.
När alla loggat in och skrivit ett eget litet inlägg så att jag vet att det fungerar kommer jag att starta en liten kul stafett/frågelek på bloggen. Mer om det senare.

Och snart är det dags för nästa äventyr 10/10...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande