fredag 24 september 2010

Inför äventyret 10/10


Hej Äventyrare!

Hasse och jag ska ut nu på söndag och reka inför äventyret 10/10.
Vi har några frågor inför den träffen.
Kan ni svara mig via mejl eller skriva på "Äventyrsbloggen" vad ni har för utrustning.

Frågor
Har du/kan du ta med:
En mobil? (tänk på att ladda batteri o kort)
Kan du SMS/MMS:a med den?
En GPS?
En kompas med gradangivelse?

Det är absolut inga krav på att ni ska ha det vi frågar om, vi kan låna ut dessa saker, men det är kanske lättare om man är van vid sin egen "utrustning".
Hasse och jag är som bekant inga tekniska vidunder.

Ps: om det är någon/några som vill ansvara över fotograferingen på den här helgens (10/10) äventyr så kan ni meddela mig via mejl eller på "Äventyrsbloggen" så ska jag ge er fototips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande