måndag 28 december 2009

Vilken vandring!






Tack Hasse!
Det var en härlig promenad i ett fantastiskt vintrigt landskap. Det var som att vandra i ett stort vykort. Fantastiskt.
Synd att inte Janne kunde följa med, det hade varit kul.
Jag fick en riktigt stor blåsa mellan stortån och den andra, annars gick ju allt mycket bra.
Det var skönt med en liten genomkörare inför Grönland och det kommer nog att bli flera vandringar innan vi ger oss av. Tältningen hoppade jag över, än så länge kan jag skylla på att jag inte har någon vintersäck, men det är väl bara en tidsfråga tills jag skaffar en. Och då blir jag väl så illa tvungen.
Det blev inte många bilder tagna eftersom batteriet la av i kylan.
Nu laddar vi inför nästa galenskap, eller hur!
Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande