Hej på er!

Hur går det med träningen?
Jag har varit ute två gånger sen sist, alltså de senaste två veckorna. Inte mycket.
Jag tog en tur ut mot Hedlandet (se bilden "Hedlandet") en dag förra veckan det var +5 grader och efter att bilden togs började det även regna.
Jag cyklade via "Bäverhyddan" hem över Bälgviken. Jag var blöt, hungrig och kall. Efter tre långa timmar var jag hemma igen, ganska slut.
Hur f-n ska jag orka det dubbla?
Och så i tisdagskväll efter att jag frågat några på forumet om de skulle hänga med så gav jag mig iväg (själv) ut i mörkret vid 18.00 tiden.
F-n va tungt det gick, jag var tvungen att se efter flera gånger vad jag hade för växel i det kändes som jag hade den högsta. Det gick så tungt.
Ett tag var jag övertygad om att något fastnat i hjulet, men det var bara marken som sög så jäkla mycket.

Så hur går det för er, har ni varit ute något?